Voor Meubelmaker Casper Rutges hebben we twee verschillende trajecten uitgevoerd. We zijn begonnen met de bouw van een nieuwe website gericht op het verhogen van de conversies. De voormalige website trok wel bezoekers maar bracht te weinig nieuwe klanten op. Om die reden hebben we bij de nieuwe website aantrekkelijke call-to-action knoppen toegevoegd en de contactformulieren gebruiksvriendelijker en attractiever gemaakt. Na livegang zagen we meteen rendement.
Voor een meubelmaker is het belangrijk dat er veel visueel materiaal op de website zichtbaar is. Zo hebben we meerdere galerijen toegevoegd en veel aandacht besteed aan de opmaak van de header images. Een bezoeker moet binnen een paar secondes overtuigd worden van een bepaald meubel of kleurstelling. Hier hebben we de website op afgestemd.
Vervolgens hebben we ook een SEO-traject uitgevoerd van grofweg drie maanden waarmee we de organische vindbaarheid van de website een enorme boost hebben gegeven. Doordat de website qua structuur goed in elkaar zit, hebben we met linkbuilding enorm positieve resultaten kunnen boeken (meer dan 100% organische groei in bezoekers).