Blog

Webteksten laten schrijven of zelf doen?

Iedere website heeft een bepaalde vorm van content nodig. Uiteindelijk moet je namelijk wel vindbaar zijn voor jouw doelgroep. Bovendien is het zaak dat men relatief makkelijk op jouw website weet te navigeren. Ten derde helpen webteksten enorm bij het overtuigen van bezoekers om tot actie over te gaan. Maar is het dan het beste […]

Kip of het ei: eerst webdesign of toch copywriting?

Vraag het 10 onlinemarketeers en de kans is groot dat je een levendige discussie ontketent. Volgen de teksten nadat het design af is of moet de ontwerper aan de slag met de copy die al klaar is? Het is zo’n typisch ‘kip of het ei’-verhaal. De beste volgorde hangt af van de specifieke situatie. Bovendien […]

Wat te doen bij plagiaat van teksten op jouw website?

Plagiaat van teksten op jouw website is natuurlijk erg vervelend. Je hebt je best gedaan om unieke, creatieve teksten te schrijven. Vervolgens vinden anderen het nodig om deze tekst 1 op 1 over te nemen en op hun eigen website te plaatsen. Er bekruipt je een gevoel van boosheid. Maar wat dan? Je wilt het […]

Content ideeën voor blogs

Content is voor iedere online onderneming van levensbelang. Aan de hand van content ben je in staat om in contact te komen met een specifieke doelgroep. Daarbij is het vanzelfsprekend dat de content ook echt relevant is. Het heeft weinig zin om zomaar wat op een website te plaatsen. Niet alleen wordt het dan zeer […]

WordPress website vertalen voor een buitenlandse markt

Je hebt met je onderneming op de Nederlandse markt veel succes geboekt de afgelopen jaren. Na lang overwegen heb je besloten om van jouw Nederlandse onderneming een internationaal begrip te maken. Je hebt onderzoek gedaan en je bent er zeker van dat jouw dienst en/of product aan gaat slaan in het buitenland. Maar hoe zit […]

De voordelen van bloggen voor jouw bedrijf

Er zijn heel veel bedrijven die bloggen, maar slechts een klein aantal bedrijven houdt zijn blog maandelijks bij en schrijft nieuwe, verfrissende content. Het overgrote deel schrijft ieder kwartaal een algemeen blogbericht zonder enige toegevoegde waarde. Waarom? Deze bedrijven snappen simpelweg niet hoe belangrijk een blog is voor de vindbaarheid van een website, de communicatie […]